26.12.11

:: Shopping Yeah! ::

Salam!

FYI, aku ni bdak asrama..
dan salah satu fitrah bdak asrama ni ialah..
STOCK!! yeah!
gi shopping sblom balik asrama...
beli byk2 (mcm nk dok stahun)
itulah keje aku tiap thn...

tapi utk kali ni aku rase best...
sebab...
parents aku yg tercinta benarkan aku utk beli kasut futsal...hehe
ok laa...naseb baek ade sale...
Alhamdulillah..

Kadang2 bila fikirkan balik...
sbenarnye byk sgt aku hutang kt mak abah aku...
aku rase sdikit bersalah...
tapi nk buat mcm mane kan?...
setiap ibubapa mesti nk anak dia happy sokmo..haha

MORAL

nk beli brg jgnlah byk2..jimat2 ckit..
bli ape yg perlu jer...toksah membazir..
memBAZIR itu kn amalan SYAITAN

Banyakkanlah berdoa utk ibubapa...
kerana itu adalah HADIAH yg paling baek utk mereka...
kalo x mampu nk byr balik 'hutang' kita kpd mereka
berDOA jer lah..

InsyaAllah ~

Peace Out!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...