18.1.12

:: T-Design Contest ::

assalamualaikum..

Beberapa hari yang lepas, aku ada nampak satu poster..



Design baju! sangat menarik..
tapi apa yang lagi menarik ialah hadiahnya..
dapat POWER HOODIES! Teringin sangat nak bende tu..

Aku pon join la..
Aku reti guna Photoshop..
Tapi..



Adobe Illustrator SAHAJA?!
alamak.. tak reti pulak guna bende tu..

Fikir 2 kali............

Join jer la..
Belum cuba belum tahu..



dah submit borang
Maka, mulalah kerja aku..

Satu hari jugak aku buat (hampir 1 hari)
sambil buat sambil belajar guna Adobe Illustrator (Ai)
seronok jugak..

Dah siap, hantar kpd email dia
design@brotherhoodarts.com dan mereka reply



Hmm...
tak tahu la dia ikhlas ataupon tak..
mungkin nak senangkan hati peserta..

Apapun..

Doakan aku ye semua!
Supaya dapat top 5!

[[MORAL]]

Sebenarnya, dengan baju pon kita boleh berdakwah..
bila orang tengok mesej yang ada pada baju kita
dan rasa *astaghfirullah*.. ok la tuh..

Tetapi, NIAT pon penting jugak..
sentiasa niatkan dalam hati
agar kita nak bawa Islam ke seluruh dunia
dan 'IZZAH dengan Islam itu sendiri..

wallahu'alam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...